Webbplatsen består av drygt 300 sidor.
Titlarna är i princip intetsägande om företagets verksamhet.
Meta description är ett okänt begrepp. Internlänkar saknas i princip helt.
Första sidan är mycket sparsmakad om man uttrycker det snällt.
De ser inte ut att ligga på topp tio på något av de nyckelord som kan förknippas med deras verksamhet. Knappt ens topp hundra vid en snabb kontroll.
Sökordsoptimering verkar de inte ens ha hört talas om.
Med andra ord ett gyllene tillfälle för ett företag att sälja in sökmotoroptimering.
Fast det är klart att övertyga den amerikanska advokatfirman Wachtell Lipton Rosen & Katz
där varje advokat drar in drygt 20 miljoner kronor per år, kan bli en intressant utmaning.
Speciellt när det beloppet är det högsta av de 100 största advokatbyråerna i USA.
Men visst med en bättre optimerad sida kan de intäkterna kanske bli 21 miljoner per anställd, men jag tvivlar.
Beloppet per anställd blir utslaget per arbetad timme cirka 10.500:-, om vi utgår från 160 timmar per månad.
Med den timlönen hade det här inlägget kostat runt 2.500:-. Som jag knappast kommer få från er som läser det. Otacksamma är ni…